19 januari

Hej!

Är överförkyld, tror jag har feber också, vet inte orkar inte kolla. Just nu sitter ja me en kopp te som inte smakar någonting, vilket inget annat gjort idag heller. Är sugen på oliver, men ja känner ju inte smaken ändå så va spelar de för roll. Var på historia imorse, sen va ja inte med på idrotten, gick och åt smaklösa vårrullar, och sen åkte jag hem, medans jag väntade på mamma tog jag fram min nya pärm och satte in alla lösa papper för att försöka få lite ordning i mitt skåp, bra att jag fått det gjort. Med mig hem har jag Matte, Historia och Engelska som jag ska försöka plugga imorgon om jag orkar, för går inte till skolan imorgon. Måste bli frisk nu bannemig, annars hammnar jag ju efter och ddet vill jag inte. Jobbigast är matten, jag måste försöka klara av den. Nu ska jag dricka upp mitt Te och kolla om det är något bra på tv.

Emla

Kommentarer

Kommentera Emmelis inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0