24 januari

Hejsan!
Sen i torsdags har jag bott hos Cissi, jag kom hem igår. I fredags var begravningen, den var jättefin! Men det är jobbigt, att man ibland inte kan göra något annat än och vänta, sorg tar tid, ibland kan man inte göra så mycket för att det ska bli bra.<3

På  kvällen åkte vi hem till mig och käka Pizza och sen åkte måttbandet fram och vi började mäta muskler! Det var roligt, cissi vann vadmätartävlingen efter mamma tror jag! gött =) Jag vann nog inget, men ja kom trea. Haha, Lår = En liten midja! De var kul.

Åkte tillbaka till cissi sen, vi har badat i hennes pol, käkat massa och kollat på film och myst!

Idag har jag städat halva huset, sen ikväll ska jag på Snabba Cash med mammi och hannes och sen ska jag försöka övningsköra när mamma ska åka och hämna Maaki. Pappa är ute och åket skidor, GALNING. Inte okej..

Eftersom allt är städat nu utom mitt rum så kanske jag ska ta i tag med det, sen.. och plugga naturkunskap.. SEN. Först ska jag ta en dusch!
Sköt om er!

föresten! De är exakt en månad sen det var julafton idag, känns som ett halvår sen.

Emla

Kommentarer

Kommentera Emmelis inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0