4 januari

Hejsan.
Varje gång ja ska skriva januari fastnar jag på december. Kan inte förstå att tiden går så fort. Om drygt 5 månader fyller jag 18, min farbror som alltid vart 32 fyller 40 och om ett 3 terminer tar jag studenten TRE! Jag fattar inte hur snabbt tiden går.
Men under det gångna året har jag lärt mig en hel del. Ja har lärt mig att ta vara på min familj och mina vänner, för man vet aldrig när de försvinner från en. Jag har blivit starkare, växt som människa och på så sett har livet blivit så mycket lättare för mig. De har inte vart lika många svackor förra året som innan. Det är konstigt att jag säger de, när jag har vart så otroligt ledsen efter två brutna förhållanden, men de har bara vart ett litet skrubbsår, och dom läker ju ganska snabbt.







Vila i frid Erja, jag tänker på dig och din familj. Jag tror och vet att du har det bra i himlen.<3

Emla

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; Det är verkligen jobbigt, man tänker inte på vad man lyssnar på förren man börjar sjunga med, sen har man dom i huvudet i veckor :)

2010-01-05 @ 15:09:13
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera Emmelis inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0