8 januari

Hej!

I förrgår var jag på Avatar med mamma. Den va grym, efter de åkte ja hem till Cecilia och sov.De va jättetrevligt. Sen så vaknade vi och åkte iväg till kyrkan. De var jobbigt för mig, ja kan inte tänka mig hur jobbigt det är för dem. Att mista någon man älskar, att det skulle hända just dig, som är så omtänksam och snäll emot ALLA, förstår jag inte. Världen är så orättvis.
När vi kom hem från Kyrkan gick vi på stan, där ja hitta skor som skulle kosta 500 som kosta 50, cissi blev lite avendsjuk tror ja, men hon hittade en kjol och en fin tavla så hon var nog nöjd ändå. Handlade på willys, ena papppåsen gick sönder, varför händer det alltid MIG?Hem och baka bullar, myste, kolla på titanic osv. På kvällen åkte jag hem och idag har jag b ara sovit, sen ska jag till My. har inte träffat henna på hur länge som hellst ska bli kul =) Nu ska ja vika tvätt och gå ut och röka. hejdå!

Emla

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sluta röka!

2010-01-10 @ 01:28:50
URL: http://cfk.nu/

Kommentera Emmelis inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0