A drop in the ocean

hej!
Jag mår så fruktansvärt dåligt när jag inte kan hjälpa folk i min närhet, när det inte går att göra så att de mår bra igen, att dom måste klara det själva, jag är helt hjälplös. Vet inte vad jag ska göra för att hjälpa dessa människor, jag vet inte hur jag ska bete mig eller hur jag ska vara. Jag har helt enkelt ingen aning. Jag försöker och gör mitt bästa, men det känns som att jag inte räcker till ibland. Det betyder inte att jag inte bry mig. Jag är ju trots allt bara en droppe i havet.

Det finns människor som har det värre än dig, sluta vara så jävla självkonstuktiv.

End of that story.


Jag börjar må bättre, får tillbaka lukt och smaksinnet! Nu ska jag ta en dusch och piggna till lite, kan vara skönt. Sen ska jag ringa till Cissi och kolla hur de är med henne.

Emla

Kommentarer
Postat av: Cissi

GOTT att du fått tillbaka smaken.... ;) Gott för oss ikväll! :D Palla va för nyttig? ;)

2010-01-21 @ 13:04:26
URL: http://ccissy.blogg.se/

Kommentera Emmelis inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0