11 januari

Hej! Jag har varit alldeles sprudlande idag och både pratat med rektorn, hälsat på tom och börjat få oordning på mitt projektarbete som skjuts fram till i mars. Har myst med pojken sedan jag kom hem från KLUn. Igår åkte vi hem till mig och jag fick lite ordning på mitt rum, det ända som fattas nu är ett par hyllor på väggarna så att jag kan få undan lite grejer. Har på tog för mycket saker så de ska jag försöka lösa. Är sjukt sugen på att flytta till ett eget place. Att inreda och göra till mitt. Ska även försöka fixa ett jobb. Är så fruktansvärt trött på att bara glida omkring och ha någon lektion i veckan. Vill bli klar med skolan. Fast å andra sidan har jag ju redan börjat dra tummen ur. Imorgon har jag mitt sist psykologisering som kan resultera i att jag får MVG i psykologi. Sen ska jag Börja med min bokrecention till svenskan. Nu ska jag kolla upp lite med min telefon och kolla om jag kan sänka priset på mina räkningar. Det blir ju perfekt! Ha det så fint alla så hörs vi! . Med kärlek Emla


Kommentarer

Kommentera Emmelis inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0