2 januari

Hej! Sitter på bommersvik med massa underbara ssuare, tänkte gå och läggs mig snart. Är väldigt trött... saknar min fina pojk men det är skönt att umgås med andra. Samtidigt så känner jag mig lite nere och vill gärna ha en kram och bli omhållen, känner att en vecka utan honom kan bli jobbigt, det har blivit vardag för mig att sova bredvid honom och umgås med honom och har gjort det näst intill varje dag i över en månad. Samtidigt vet jag att han behöver eget utrymme, egentid, vilket jag förstår, men det är lite svårt för mig, för jag är så himla kär och tycker så fruktansvärt mycket om honom. Slut bölat. Idag har jag åkt tåg och träffat nya och gamla ansikten. Det känns himla mysigt att vara här. Nu ska jag umgås en stund, gå ut och röka med Daniel sen ska jag sova. Sov gott! . Med kärlek Emla


Kommentarer

Kommentera Emmelis inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0