11 Juli

Hej!

Idag vaknade både jag och Stefan med ett ryck kvart i sju! Min buss gick fem över sju . Han hade alltså typ tio minuter en kvart att ta sig till jobbet. Jag hann till bussen och kom i tid till jobbet (25 minuter tidigare) eftersom bussarna går som dom går och bara en gång i halvtimmen. Men nu sitter jag här, klockan är halv nio och om ungefär en timme så får jag ha rast. Tiden går så fort här på jobbet, jag sitter och surfar, snackar lite, svarar i växeln. Ja, det är ett bra jobb. Synd att det är semestertider så att det inte ringer lite oftare bara. Nu ska jag back to work, eller i alla fall avsluta detta inlägget. Ha en bra dag!

image description

Med Kärlek
Emla

Kommentarer

Kommentera Emmelis inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0