21 februari

Hej!
Jag har vart sjuk sen i lördags kväll. Hostat, feber, hostat så jag spytt. Vaknade för en halvtimme sen och kunde inte sova. Har klagat väldigt mycket på att jag varit sjuk, har fruktansvärt ont i ryggen och det gör ont i näsan när jag nyser. Men det insåg helt plötsligt att det var längesen jag var hemma från skolan på grund av endast fysisk sjukdom. Jag mår bra psykiskt nu och har gjort det ett bra tag. Försöker verkligen ta tag i mig själv med träning (tack Cissi), alltid ta medicin, och sova någorlunda regelbundet för att orka med skolan. Så vad gör det att jag är sjuk knappt en vecka då? Jag är ju sjuk i fysiskt tillstånd och det vet jag ju kommer gå över, jag känner ju att det blir bättre och bättre och jag märker ju skillnad! Och hur skönt är inte det? Jag känner mig "normal". För ibland gör jg inte det och det känns som att människor Har svårt att förstå hur jag bara kan ligga i sängen en hel dg och inte göra något för att jag inte klarat av och ta mig ur sängen för att jag mår psykiskt dåligt. Pappa ex. Kallar det för latmask. Men det handlar om så mycket mer, som kanske är svårt att förstå eftersom jag inte pratar om det.
Men saay whaaat!! Jag mår bra och är snart frisk och ska på konsert med Cissi och mammi imorgon!

Massa kärlek
Emla


Kommentarer

Kommentera Emmelis inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0