3 mars

Hej!
Nu är ssu Örebro läns distriktsårskonferens slut för denna gången. Jag har avgått i distriktstyrelsen. Det känns lite ledsamt med ändå väldigt bra då jag helt kan koncentrera mig på SSU karlskoga där jag ju sitter dom ordförande ännu ett år. I år siktar jag och styrelsen i karlskoga att få antalet aktiva medlemmar i karlskoga att öka! Det är så viktigt att engagera sig och vara med och påverka SSUs frågor så att vi sedan kan påverka partiet, så att vi tillsammans kan skapa det solidariska och demokratiska samhället som vi, som jag vill ha. Så om du läser dehär, kommer från karlskoga och lever i förhoppningar om en framtid av demokrati, solidaritet och frihet, så kika in på SSU Karlskogas tisdagsmöten som är klockan 17.00 på arbetarkommunen i karlskoga!
Puss på er!

Med kärlek
Emla


Kommentarer

Kommentera Emmelis inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0