15 maj

Hej!
Insåg precis att det är exakt en månad kvar tills jag fyller år idag! Men de är inte då viktigt i år känner jag. Får världens bästa present av mig själv; körkort och av mamma, att få se Håkan igen <3
Har sommarjobb, skolan är klar om två veckor, betygen är satta om tre! Alice har premiär på tisdag, alltså om ju dagar och det BÄSTA av allt; jag har godkänt i matte 2 B, som dessutom är svårare än matte B, det trodde jag aldrig om mig själv men ä n t l i g e n!!
Har inte tränat idag, men det gör inget, har inte ätit tillräckligt många kalorier på snart en vecka och få äter jag kalorier för att gå ner ett kg i veckan. Bra där Emla! Jaha, nog om det. Känns som hela jag är full av massa energi! Kämpa på nu in i det sista med skolan bara så löser sig resten!

Puss och kram
Emla


Kommentarer

Kommentera Emmelis inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0